Fake Smile




Syg Neh!



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Cinta Banyak Maksud
06 September 2012 | 7:45 PM | 0 comments
Bagi aku CINTA banyak memberi erti.
Dengan CINTA, aq taw erti sayang,aq taw erti rindu,dan barulah yang dunia cinta tu indah nian.
Cinta pernah mebuat aq sengsare. Sengsara merindui die.
Cinta pun pernah buat aq menangis. Menangisi kehilangan nya.
Cinta pernah buat aq riang. Riang disisi nya yang menghiburkan hatiku yang selame ini ta dihibur.

Tapi,Oam ckp cinta tu buta. Korunk dataw an cinta tu bute,ta[i kenapa korunk ta cucuk mata korunk agar korunk taw sape cinta korunk. Lagi bagus kan? Ta usah sakit hati dengan cinta yang bukan milik kite an?
Ad jgak yang mengatakan CINTA ITU MENGUATKAN BUKAN MELEMAHKAN.
Aku setuju. Sebab bende tu betul kan? Aq rase semangat tuk belaja. Tapi sejak die ta msj kat aq lening,aq rse mcm lemoh balik. Takut ta lulus PMR wei. I want ur support pleas.            

Korunk taw? Dari pengalaman aq,aq ta pernah kapel dri drjah 6. Sebab aq tade perasaan.
Aq tengok membe2 aq sedap dilamun cinta. Tapi aq xde rase ingin pule. Sbb aq taw die xkn kekal.

MGKIN AKU TA MATANG LAGI MACAM SKUNK.

Aqiem,jom ke SMKP esok. Na take pict nge awk la. Sbb sy taw sy akn jeles tgok oam yg take pict
dgn 4we2 dieorang. Berharap weih. :) tapi klu xmo mari pom na wat cmne,sy xmo 4se n sujud rayu kat awk.

Ok..? Bye.. SALAM