Fake Smile




Syg Neh!



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Selesai Satu Beban
02 August 2012 | 6:12 AM | 0 comments
Tepat jam 1:55 minit petang,aku dikejutkan dengan bunyi bising..Ayoo~,da kutik kertas ea?
dengan gelabahnya,aku na siapkan,tapi nasib tak menyebelahi.tak apa lah,Kh je pom.
Ap2 pun rugi tetap bersemai.. Takut dimarahi guru.. Auch~ kaki pulak sakit na pulang rumah..
Tapi,aq telah dikuatkan semangat oleh rakan ku untuk teruskan pulang.. Yeah.. Aku masih bingung..
Kaki ku serban.. Sambil ternenung "Irah,jom!" bicara Yusra.. aku membalas ringkas dalam hati "Em"
Tanpe berckp byk,aq ni "berangin skit alu bgun tidur.. so,aq diam diri je.. takut aku skitkan ati kawanku..

Lah! abis da ke trial? na lagi... Aceh3.. festime duduk dpn oam cerdik.. tpi aq tetap brusaha na slesaikan..
aq na taw kelemahan aq.. sudah ckup pnt berfkir,mse tuk bertye.. laen maksud meniru..
isyarat jari diberikan,1-A 2-B 3-C 4-D.. hampir skelas menggunakan isyarat yg dimulakan oleh geng2 aku..

Aku taw aq memang meniru,tapi percyelah,PMR nnti asil ttik pluh ku..aku meniru skrg sbb aku tak bersdie..
tak bersdie dgn khidupan skrg.. yg tidak sperti yg aku inginkn.. ilmu ku tak melonjak ke langit lagi..

To aini,yusra,aina, n geng2 tepi aku,tq ngt2 tlong aq neh~

To aqiem lop,tq sbb mroh sy sokmo..mroh sbb mls lajo.. yeah mt dpt A..
kertas due 3 soalan tye Aini... kertas satu mmg byk.. tapi tak sgke kerts 2 aku tggi...
aq taw,rmai ta prcye kat aq.. sbb aq bkn cerdik pom.. :)

Aq sdih sbb dpt A.. tkut ad yg xpuas hati.. Doa kan aku tuk PMR pule ye?
Aminn..