Fake Smile




Syg Neh!



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Aku Tak Diajar
27 July 2012 | 6:07 PM | 0 comments
Hari ni dah 8 Ramadhan. Korunk puasa tak"
Aku percaya korunk puasa.

*************************************************************************

Aku dengan "DIE" like normal life.
Like Friend,like Teacher,n mcm2 a...
Masing2 dengan care masing...
Kawanku,Yusra n Sarah selalu tanya hal hubungan aku...
Nanti aku mintak maaf la ye yank?
Aku takut tengok air mata seorang insan menangis sebab AKU
Dan aku juga tak sanggup  tengok orang bertengkar sebab AKU
dan AKU TAK DIAJAR oleh 4we ku untuk mendedahkan masalah yang ku alami..
Tapi masalah ni kadang2 boleh membawa maut...*ceehh
Xde la sampai maut... Tapi masalha ni memang menyakitkan...
Tapi percayalah kehidupan akan berubah dari semase ke semase..

**************************************************************************

Cukup untuk hubungan aku n die...
Skunk pasal hubungan aku n TRIAL...
Korunk rase die hensem tak? Cantik tak? Tentu kiut kan? kan3?
Merapu lelebih... Ok... Minggu depan da trial...
Doakan sy... Doa amat penting dan berharap jika aku ada salah silap,harap di maafkan...
Na tunggu puasa tapi tidak sempat... Yeah...siap juga update... Na sambung Karang Novel plak...
Tata