Fake Smile




Syg Neh!



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Rules from Aini :)
04 January 2012 | 11:05 PM | 0 comments


Happi nye sy...ad org tag sy...mmg mls update blog kli ni...series...udoh!
ok...soe to aini coz lmbt buat ni...hehe...bz skit...bz la sgt...k dah...
mls naip...bce la ye...hehe..muah ckit...  :)


1) Nama penuh awak ?
-org femes xkn ta tau...name sy Musfirah Bt Datar
2) Nombor telefon ? Kalau tak nak bagi pun takpooo laa :(
-Numberphone? kte chat je la...nnti org jual nom sy...na jgx? nah 999
3) Nama BF/GF korang ?
-Bf sy name Amir Mustaqim bin Amran...nme kteorg hmpir2...
4) Ada tengok Nada Cinta ? Kalau ada , siapa yang paling awak suka dalam cerita itu ?
- Saya suka Ricky,xla hensem mne pom...  XD
5) Awak boy/girl ? Sila jujur :)
-Tentulah perempuan
6) Berapakah tinggi dan berat awak ?
-
 7) Blogging , Facebooking , Tumblr , Twitter . Yang mana paling awak TAK suka ?
-Fb...byk masalah antre sy dan bf sy...
9) 2 musuh yang paling awak benci .
-Saya tak de musuh la...p ad org bermsuh dgn sye...A
10) Awak nak jadi kawan saya tak ?
-ta nak. graw je.Saya nak la.awk cerdik
11) Blog saya new look , suka tak ? Awak rasa apa yang harus saya ubah lagi ?
-BSuka. cute miuk J