Fake Smile




Syg Neh!



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



TERENGGANU NELANG...
13 June 2011 | 11:58 PM | 0 comments

PETEH GANU PETEH...

Hot topic!!! 
kat kedai kopi maupun kat skolah ni.. jom cite psl bola mlm tadi...
eksaited beno aku psl tak sangka...
Terengganu menjuarai Piala FA 2011 mlm td.

Apa yg pasti,miracle boleh berlaku wlpn saat2 akhir bertarung nyawa..
Daudsu.. pastinye mencentuskan kontroversi fan Red Warriors..
Guys.. jgn salahkan Daudsu 100%..
Dia seupaya nk mempertahankan kemenangannya mlm td..

Tapi yg plg aku bengang...dorang ni cam sengaja je memperlambatkan permainan..
satu agi yg aku tak puas ati..ada jugak yg tak berapa nk cerdik,
membalingkan mercun di gol Terengganu..
ambilla iktibar sket dr kes minggu lepas..

Pagi ahad tu,,peyokong2 trengganu smpai ke kwsan bndr PAKA...
Siap mengibarkan bendera Terengganu lagiiikk..

meremang bulu roma ..
bangga pun ada sbb sy seorg slh seorg rkyat ganu.. =)
n pagi ni jgak x pergi skoloh sal x tau cuti ke tak...

Dengar cite,,SUKMA thun ni ganu jgak yg mguasai,,
tahniah ganu,,sy bgge jadi org ganu,,
terengganu kutip 30 emas,8 perak dan 12 gangsa...
memg menakjubkan,,
ptg isnin jgak sbyk 10 buah bas buah lalu kt kwsan bndar PAKA
smbil memsang lagu kmenangan,,

mlm isnin MB umum kan bhwe hari ahd 19/6/2011
CUTI...terjerit2 aq,,trime kasih all,,
I LOVE TERENGGANU...
TERENGGANU NELANG...